
Všeobecné obchodní podmínky, GDPR
Všeobecné obchodní podmínky
I. Úvodní
ustanovení
1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") jsou vydávány soukromou osobou (David Berger) podnikající jako OSVČ jako Osobní kouč (poskytovatel), IČO 17179785, se sídlem Alšova 610, Židlochovice, 66701, zapsaný u Živnostenského úřadu města Brna pod spisovou značkou ZU/MMB/0300375/2022 (dále též "Poskytovatel").
1.2. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále též jen "obchodní podmínky" nebo "VOP") upravují práva a povinnosti mezi Poskytovatelem služeb a Vámi jako jejich objednatelem a odběratelem (dále též ,,Objednatel,,). Tyto VOP tvoří nedílnou součást smlouvy uzavírané mezi Poskytovatelem a Vámi ohledně poskytnutí služeb (koučování, mentoringu, školení, workshop, telelekce, webinář a další služby dle aktuální nabídky Poskytovatele). Smlouva je uzavírána prostřednictvím prostředků komunikace na dálku (e-mail, případně on-line objednávky či pomocí přístupu na mé webové stránky apod.). Okamžikem učinění (potvrzení) Vaší objednávky jste vázáni těmito obchodními podmínkami a potvrzujete, že jste se s jejich obsahem seznámili, bez výhrad je akceptujete a s nimi souhlasíte.
II. Objednání služeb
2.1 Objednání služeb Poskytovatele (koučování, mentoring apod.) lze provést pouze elektronicky a to pomocí odeslání e-mailu na e-mail Poskytovatele osobni@koucdavidberger.cz. Tak aby součástí zprávy byl alespoň text: ,,Objednávám službu ,,název (koučování či mentoring),, v rozsahu ,,počet hodin,, jméno a osobní údaje Objednatele, datum objednávky ..,,. Případně i spolu s doplňujícími informacemi, na kterých se předem Poskytovatel a Objednatel domluví e-mailem, telefonicky nebo osobně. Před odesláním objednávky je potřeba řádně zkontrolovat obsah e-mailové zprávy a správnost Vámi uvedených údajů. V případě, že uvedete jakékoliv nesprávné, neúplné, nepravdivé, nebo zavádějící údaje, Poskytovatel neodpovídá za přijetí objednávky ani za její splnění.
2.2. Po odeslání objednávky Vám Poskytovatel potvrdí její přijetí formou e-mailové zprávy. Tímto potvrzením není ještě objednávka ze strany Poskytovatele akceptována a nevzniká závazek k jejímu splnění. O přijetí (akceptaci) objednávky ze strany Poskytovatele a tím i uzavření smlouvy budete informováni další samostatnou e-mailovou zprávou nebo potvrzením.
2.3. Nejpozději 3 (tři) pracovní dny před sjednaným začátkem plnění jste povinni poskytnout Poskytovateli veškeré podklady a informace, které jsou nezbytné k řádnému poskytnutí objednaných služeb. V opačném případě Poskytovatel neodpovídá za zpoždění, nemožnost poskytnutí služeb nebo neúplné plnění oproti obsahu objednávky.
III. Omezení rozsahu
3.1. V zájmu co nejkvalitnějšího poskytování služeb Poskytovatele si Poskytovatel vyhrazuje právo omezit rozsah osob, jimž budou služby poskytovány (zejména počet účastníků koučování, mentoringu, seminářů, workshopů a telelekcí apod.), jakož i právo neakceptovat veškeré učiněné objednávky. V případě, že okolnosti nezávislé na vůli Poskytovatele znemožní nebo omezí možnost poskytnutí jeho služeb uvedených v potvrzené objednávce, bude Vás Poskytovatel včas informovat k projednání náhradního řešení nebo ke zrušení objednávky.
3.2. V případě jakéhokoliv nevhodného chování účastníka koučování, mentoringu, semináře, workshopu, telelekce apod. nebo osoby, jíž jsou služby poskytovány, v jehož důsledku by byl ohrožen nebo omezen řádný průběh školení nebo poskytování služeb nebo by byl ohrožen majetek a zdraví zúčastněných osob, je Poskytovatel oprávněn takovou osobu okamžitě a bez jakékoliv náhrady vykázat z probíhající události, organizované Poskytovatelem. Povinnost uhradit sjednanou cenu služeb tím zůstává nedotčena.
IV. Storno poplatky
4.1. Zrušení objednané služby je možné pouze e-mailem a za následujících podmínek:
4.1.1. Bezplatné storno přijímá Poskytovatel nejpozději 14 kalendářních dnů před realizací aktivity (např. školení, koučování, atd.).
4.1.2 V případě zrušení účasti v rozmezí 14 až 8 kalendářních dnů před zahájením realizace, je účtován poplatek ve výši 30 % z ceny koučování, mentoringu, apod.
4.1.3 V případě zrušení účasti v rozmezí 8 až 1 kalendářní den před zahájením realizace, je účtován poplatek ve výši 50 % z ceny objednané služby.
4.1.4 V případě zrušení v den realizace je účtován poplatek ve výši 70% z ceny objednané služby.
4.1.5 Poskytovatel služeb má kdykoliv právo storno poplatek z opodstatněných důvodů prominout nebo snížit jeho částku.
4.2. V případě neúčasti na koučování či kurzu bez předchozí e-mailové žádosti o storno, ztrácí Objednatel nárok na vrácení poplatku za koučování či školení, resp. Objednateli bude účtována cena školení ve výši 70% z ceny objednané služby.
4.3. Na koučování / mentoring je teoreticky možné vyslat náhradníka s tím, že identita náhradníka mi musí být oznámena Poskytovateli nejpozději 2 hodiny před zahájením školení a to e-mailem. Tento náhradník ovšem musí souhlasit s podmínkami služeb a má zájem tyto služby využít a to v plném rozsahu, dle platné objednávky. V opačném případě budou aplikovány podmínky viz body této kapitoly výše. V případě vyslání náhradníka, nebude účtován storno poplatek.
4.4. Změnit závaznou rezervaci je možné po dohodě s Poskytovatelem pouze z opodstatněných důvodů (například nemoc, závažná rodinná událost apod.). Pokud to bude možné, Poskytovatel nabídne náhradní termín setkání, na kterém se společně s Objednatelem dohodnou.
V. Cena služeb a splatnost
5.1. Cena služeb je vždy individuální. Ceny uvedené v nabídkách odesílaných Poskytovatelem, newsletteru či internetové reklamě jsou platné 30 kalendářních dní od jeho odeslání / zveřejnění, není-li výslovně uvedeno jinak.
5.2. Ceny jsou uváděny v českých korunách bez DPH, není-li výslovně uvedeno jinak. Poskytovatel není plátce DPH.
5.3. Odesláním objednávky (e-mailem) vyjadřujete souhlas s cenou uvedenou v nabídce.
5.4. Cena je splatná na základě faktury se splatností 7 kalendářních dní (není-li výslovně sjednáno jinak).
5.5. Poskytovatel je povinen vystavit daňový doklad ve lhůtě a s náležitostmi vyžadovanými platnými právními předpisy. Daňový doklad Vám bude odeslán na e-mailovou adresu uvedenou ve Vaší objednávce, nebude-li výslovně sjednáno jinak.
5.6. Cena bude uhrazena bankovním převodem na účet Poskytovatele uvedený ve faktuře, nedohodnou-li se smluvní strany v souladu s platnými právními předpisy jinak. Platba se považuje za uhrazenou okamžikem připsání na účet Poskytovatele.
5.7. V případě prodlení se zaplacením peněžité částky je Poskytovatel oprávněn požadovat smluvní pokutu ve výši 0,5% z dlužné částky za každý započatý den prodlení. Nárok na úhradu úroků z prodlení dle platných právních předpisů a nárok na náhradu škody zůstávají nedotčeny.
VI. Odpovědnost za vady
6.1. S ohledem na specifickou povahu poskytovaných služeb nenese Poskytovatel jakoukoliv odpovědnost za případné ztráty, škody, osobní nebo profesní negativní dopady, ztráty obchodních příležitostí nebo zaměstnání, ušlý zisk nebo výdělek, jež by mohly být považovány za přímý nebo nepřímý důsledek Poskytovatelem poskytnutých koučování, mentoringu, školení, workshopů či telelekcí, ani za dodržení nebo nedodržení učiněných doporučení. Poskytovatel nenese odpovědnost za výsledky a účinky koučinku, mentoringu či jiných služeb, které závisí na individuálním přístupu a aktivitě Objednatele.
6.2. S ohledem na specifickou povahu poskytovaných služeb Poskytovatelem a plnění berete na vědomí a souhlasíte s tím, že jediným Vaším nárokem v případě Vaší nespokojenosti s výsledky koučování, mentoringu, školení, workshopů či telelekcí je právo na přiměřenou slevu u dalších objednávaných služeb, a to pouze za podmínky, že vady plnění Poskytovatele byly přímo způsobeny porušením povinností Poskytovatele postupovat s řádnou odbornou péčí obvyklou u takových druhů plnění. O výši přiměřené slevy na další služby rozhoduje Poskytovatel.
VII. Internetové spojení
7.1. Internet je nestabilní médium, proto nemůže Poskytovatel zaručit nepřerušení či bezchybné připojení na jeho stránky nebo internetové spojení (v rámci konkrétní lekce / on-line setkání) pomocí videohovoru přes vybranou webovou platformu, stejně jako neodpovídá za funkčnost a kompatibilitu jeho stránek s Vaším softwarem či výskyt aplikací, které mohou ohrozit či poškodit některá zařízení.
7.2. Poskytovatel si vyhrazuje právo omezit přístup na webové stránky kdykoliv bez předchozího upozornění, zejména za účelem údržby a aktualizace jeho stránek.
VIII. Ochrana duševního vlastnictví
8.1. Obsah webové stránky zahrnující zejména texty, fotografie, grafická a jiná výtvarná díla, software, ochranné známky a jiná práva požívající ochrany je výlučným vlastnictvím Poskytovatele nebo je Poskytovatel jeho oprávněným uživatelem. Bez předchozího písemného (e-mailového) souhlasu nejste oprávněni jakoukoliv jejich část kopírovat ani jakkoliv používat.
8.2. Odkaz na stránky a/nebo zahrnutí stránek částečně či úplně na stránkách třetích osob je přípustné pouze po předcházejícím písemném (e-mailovém) souhlasu Poskytovatele.
8.3. Na základě objednávky ani smlouvy ani jakéhokoliv plnění ze strany Poskytovatele nezískáváte jakékoliv právo užívat ve vlastních označeních, názvech, firmě, obchodním jméně nebo značce jakékoliv označení, ochrannou známku, jméno nebo symbol charakteristické nebo užívané Poskytovatelem nebo jinak charakteristické pro jeho činnost (dále souhrnně též jen "Označení"). Žádná taková Označení nejste bez předchozího písemného souhlasu Poskytovatele oprávněni používat ani ve vlastních materiálech, tiskovinách či webových stránkách.
IX. Ochrana osobních údajů
Téma ,,Ochrana osobních údajů,, je uvedena v samostatném dokumentu, který je dostupný na této webové stránce (www.koucdavidberger.cz/vseobecne-obchodni-podminky/) respektive níže pod aktuální kapitolou ,,VOP,,.
X. Rozhodné právo a soudní příslušnost
10.1. Veškeré právní vztahy vyplývající z Vaší objednávky, smlouvy, těchto podmínek, plnění Poskytovatele nebo porušení či nedodržení závazků ze strany Poskytovatele nebo Vaší strany se řídí českým právem.
10.2. Pro veškeré spory se tímto sjednává místní příslušnost soudu příslušného dle sídla Poskytovatele.
XI. Závěrečná ustanovení
11.1. Tyto podmínky ve spojení s objednávkou, kterou činíte, představují dohodu o obsahu smlouvy o poskytnutí služeb Poskytovatele. Stane-li se některá její část neplatná, ostatní ustanovení zůstávají v platnosti.
Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou účinné ode dne: 25.05.2022
Ochrana osobních údajů (GDPR)
Ochrana osobních údajů se řídí nařízením EU 2016/679 (GDPR), účinné od 05.2018
Pokud jste mým zákazníkem, odběratelem novinek nebo návštěvníkem webu, svěřujete mi své osobní údaje. Já zodpovídám za jejich ochranu a zabezpečení. Seznamte se, prosím, s ochranou osobních údajů, zásadami a právy, které máte v souvislosti s GDPR (Nařízení o ochraně osobních údajů).
Kdo je správce?
Jsem osobní kouč jakožto OSVČ, IČO 17179785, se sídlem Alšova 610, Židlochovice, 66701, zapsaný u Živnostenského úřadu města Brna pod spisovou značkou ZU/MMB/0300375/2022, který provozuje webovou stránku koucdavidberger.cz.
Vaše osobní údaje zpracovávám jako správce, tj. určuji, jak budou osobní údaje zpracovávány a za jakým účelem, po jak dlouhou dobu a vybírám případného dalšího zpracovatele, který mi se zpracováním bude pomáhat.
Kontaktní údaje
Pokud se na mě budete chtít v průběhu zpracování dat obrátit, můžete mě kontaktovat na tel. čísle +420 733 591 748 nebo na e-mailu: osobni@koucdavidberger.cz.
Prohlašuji
Prohlašuji, že jako správce vašich osobních údajů splňuji veškeré zákonné povinnosti vyžadované platnou legislativou, zejména zákonem o ochraně osobních údajů a GDPR, a tedy že: budu zpracovávat vaše osobní údaje jen na základě platného právního důvodu, a to především oprávněného zájmu, plnění smlouvy, zákonné povinnosti či uděleného souhlasu, plním dle článku 13 GDPR informační povinnost ještě před zahájením zpracování osobních údajů, umožním vám a budu vás podporovat v uplatňování a plnění vašich práv podle zákona o ochraně osobních údajů a GDPR.
Rozsah osobních údajů a účely zpracování
Zpracovávám osobní údaje, které mi svěříte sami, a to z následujících důvodů (pro naplnění těchto účelů):
- poskytování služeb, plnění smlouvy
Vaše osobní údaje v rozsahu: e-mail, jméno a příjmení, telefon nezbytně potřebuji k plnění smlouvy (např. zaslání přístupů do aplikace, potvrzení účasti na koučování / kurzech, atd.).
- vedení účetnictví
Jste-li zákazníky, vaše osobní údaje (fakturační údaje) nezbytně potřebuji, abych vyhověl zákonné povinnosti pro vystavování a evidenci daňových dokladů.
- marketing - zasílání newsletterů
Vaše osobní údaje (e-mail a jméno), na co klikáte v e-mailu a kdy je nejčastěji otevíráte využívám za účelem přímého marketingu.
- zasílání obchodních sdělení.
Jste-li mým zákazníkem, dělám tak z oprávněného zájmu, neboť důvodně předpokládám, že vás mé novinky zajímají, a to po dobu 5 let od poslední objednávky.
Pokud nejste mým zákazníkem, zasílám vám newslettery jen na základě vašeho souhlasu, po dobu 5 let od udělení. V obou případech můžete tento souhlas odvolat použitím odhlašovacího odkazu v každém zaslaném marketingovém e-mailu.
- pokročilý marketing na základě souhlasu
Pouze na základě vašeho souhlasu vám můžu zasílat také inspirující nabídky třetích osob nebo využít e-mailovou adresu např. pro re-marketing a cílení reklamy na Facebooku, a to po dobu 5 let od udělení souhlasu. Ten lze samozřejmě kdykoli odvolat prostřednictvím mých kontaktních údajů.
Vaše osobní údaje si ponechávám po dobu běhu promlčecích lhůt, pokud zákon nestanoví delší dobu k jejich uchování nebo jsem v konkrétních případech neuvedl jinak.
Cookies
Při procházení mých webových stránek zaznamenávám vaši IP adresu, jak dlouho se na stránce zdržíte a ze které stránky přicházíte. Používání cookies pro měření návštěvnosti webu a přizpůsobení zobrazení webových stránek vnímám jako svůj oprávněný zájem správce, neboť věřím, že díky tomu vám můžu nabídnout ještě lepší služby.
Cookies pro cílení reklamy budou zpracovávány jen na základě vašeho souhlasu. Mé webové stránky lze procházet také v režimu, který neumožňuje sbírání osobních údajů. Používání cookies můžete na svém počítači zakázat.
Zabezpečení a ochrana osobních údajů
Chráním osobní údaje v maximální možné míře pomocí moderních technologií, které odpovídají stupni technického rozvoje. Chráním je jako kdyby byly mé vlastní. Přijal jsem a udržuji veškerá možná (aktuálně známá) technická a organizační opatření, která zamezují zneužití, poškození nebo zničení vašich osobních údajů.
Předání osobních údajů třetím osobám
K vašim osobním údajům mohou mít přístup pouze mí zaměstnanci a spolupracovníci. Pro zajištění konkrétních zpracovatelských operací, které nedokážu zajistit vlastními silami, využívám služeb a aplikací zpracovatelů, kteří umí data ochránit ještě lépe než já a na dané zpracování se specializují.
Jsou to poskytovatelé následujících platforem: Facebook, Google
Je možné, že se v budoucnu rozhodnu využít další aplikace či zpracovatele, pro usnadnění a zkvalitnění zpracování.
Slibuji vám však, že v takovém případě při výběru, budu na zpracovatele klást minimálně stejné nároky na zabezpečení a kvalitu zpracování jako na sebe.
Předávání dat mimo Evropskou unii
Veškeré zpracování osobních údajů bude prováděno na území EU.
Vaše práva v souvislosti s ochranou osobních údajů
V souvislosti s ochranou osobních údajů máte řadu práv. Pokud budete chtít některé z těchto práv využít, prosím, kontaktujte mě prostřednictvím e-mailu: osobni@koucdavidberger.cz.
Máte právo na informace, které je plněno již touto informační stránkou se zásadami zpracování osobních údajů. Díky právu na přístup mě můžete kdykoli vyzvat a já vám doložím ve lhůtě 30dní, jaké vaše osobní údaje zpracovávám a proč.
Pokud se u vás něco změní nebo shledáte své osobní údaje neaktuální nebo neúplné, máte právo na doplnění a změnu osobních údajů. Právo na omezení zpracování můžete využít, pokud se domníváte, že zpracovávám vaše nepřesné údaje, domníváte se, že provádím zpracování nezákonně, ale nechcete všechny údaje smazat nebo pokud jste vznesl(a) námitku proti zpracování. Omezit můžete rozsah osobních údajů nebo účelů zpracování. (Např. odhlášením z newsletteru omezujete účel zpracování pro zasílání obchodních sdělení.)
Právo na přenositelnost
Pokud byste chtěli své osobní údaje vzít a přenést k někomu jinému, budeme postupovat stejně jako při využití práva na přístup - jen s tím rozdílem, že vám informace dodámeve strojově čitelné podobě. Tady potřebujeme alespoň 30 dní.
Právo na výmaz (být zapomenut)
Vaším dalším právem je právo na výmaz (být zapomenut).
Nechci na vás zapomenout, ale pokud si to budete přát, máte na to právo. V takovém případě vymažu veškeré vaše osobní údaje ze svého systému i ze systému všech dílčích zpracovatelů a záloh. Na zajištění práva na výmaz potřebuji 30 dní.
V některých případech jsem vázán zákonnou povinností, a např. musím evidovat vystavené daňové doklady po lhůtu stanovenou zákonem. V tomto případě tedy smažu všechny takové osobní údaje, které nejsou vázány jiným zákonem. O ukončení výmazu vás budu informovat na e-mail.
Stížnost u Úřadu na ochranu osobních údajů
Pokud máte pocit, že s vašimi údaji nezacházím v souladu se zákonem, máte právo se se svou stížností kdykoli obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů. Budu moc rád pokud nejprve budete o tomto podezření informovat mě, abych s tím mohl něco udělat a případné pochybení ihned napravit.
Odhlášení ze zasílání newsletterů a obchodních sdělení
E-maily s inspirací, články či produkty a službami vám zasílám, jste-li můj zákazník na základě mého oprávněného zájmu.
Pokud zákazníkem ještě nejste, posílám vám je jen na základě vašeho souhlasu. V obou případech můžete ukončit odběr mých e-mailů stisknutím odhlašovacího odkazu v každém zaslaném marketingovém e-mailu.
Mlčenlivost
Dovoluji si Vás ujistit, že mí zaměstnanci i spolupracovníci, kteří budou zpracovávat vaše osobní údaje, jsou povinni zachovávat mlčenlivost o osobních údajích a o bezpečnostních opatřeních, jejichž zveřejnění by ohrozilo zabezpečení vašich osobních údajů. Tato mlčenlivost přitom trvá i po skončení závazkových vztahů se mnou.
Bez vašeho souhlasu nebudou vaše osobní údaje vydány žádné jiné třetí straně.
Tyto zásady zpracování osobních údajů jsou účinné ode dne: 25.05.2022.